Тетяна Євтухова «ЗОЛОТИЙ ЗРІЗ ОСОБИСТОСТІ»
BY HUMAN PROFILE PROJECT

Пані Тетяно, навчально-виховний комплекс «Престиж» відомий в Україні високою якістю освіти та сучасним підходом до навчання. Скажіть, чим, на Вашу думку, школа є унікальною і чому батьки обирають саме її?
У НВК «Престиж» ми створюємо такий навчальний простір, де кожен здобувач освіти відчуває себе впевнено, мотивовано і бажає продовжувати пізнавати світ. Ми не просто навчаємо, а допомагаємо знайти покликання, розкрити потенціал та повірити у власні сили, наші батьки це знають і підтримують нас. Це нас надихає, бо ми всі розуміємо, що майбутнє України можливе тільки через якісну освіту.
Які інноваційні підходи допомагають дітям досягати успіху?
У нас немає дітей, у нас є особистості. Ми підходимо до навчання індивідуально. Використовуємо інтерактивні методики, проєктне навчання, STEM-освіту та новітні цифрові технології. Наші учні не просто вчать теорію, вони застосовують знання на практиці, вирішують реальні завдання, готуються до життя у сучасному світі, соціалізуючись. Крім того, ми активно впроваджуємо інклюзію, щоб кожен відчував себе прийнятим і мав рівні можливості для розвитку.
Як Ви вважаєте, що є найважливішим у вихованні?
Окрім академічних знань, ми приділяємо велику увагу розвитку емоційного інтелекту, лідерських якостей, креативного мислення. Ми виховуємо самостійність. Наші учні не бояться викликів, вміють працювати в команді та генерувати ідеї, є свідомими громадянами України, які в майбутньому будуть рухати країну вперед.
Чи має Ваша школа ліцензію Cambridge? Які переваги надає бінарна система освіти?
Так, НВК «Престиж» має офіційну ліцензію Cambridge, що дозволяє нам впроваджувати міжнародні стандарти освіти та забезпечувати учнів якісною підготовкою до майбутнього. Бінарна система освіти, яку ми використовуємо, поєднує українську та міжнародну програми, що дає нашим учням можливість отримати дві освіти одночасно. Це розширює їхні горизонти, готує до навчання в провідних університетах світу та формує конкурентоспроможних фахівців майбутнього. Ми приділяємо особливу увагу розвитку критичного мислення, академічної англійської та інтегрованих міжпредметних проєктів, що допомагає дітям бути готовими до глобального ринку праці.
Яким чином Ваш науковий досвід допомагає Вам як директору школи?
Наука навчила мене аналізувати, прогнозувати, шукати найефективніші рішення. Освіта – це також процес дослідження, і ми постійно вдосконалюємо нашу методику, впроваджуємо нові підходи та створюємо сприятливі умови для навчання.
Чи є у Вашій школі заняття для розвитку? Які позакласні заходи найбільше Вас здивували у 2024 році?
Ми приділяємо особливу увагу позакласній освіті, адже всебічний розвиток здобувачів є важливим елементом нашої освітньої концепції. У «Престижі» є можливість відвідувати різноманітні гуртки та секції: робототехніку, програмування, шахи, мистецькі студії, театральні гуртки, спортивні секції та мовні клуби. Ми впевнені, що розвиток талантів допомагає учням відчувати впевненість у собі, розширювати кругозір і краще реалізовувати власний потенціал.
Яке Ваше найбільше досягнення як керівника?
Найцінніше досягнення – це учні. Вони стають впевненими, самостійними, вміють критично мислити, проявляти ініціативу. Також я пишаюся тим, що зі мною є така команда педагогів – люди, які працюють із серцем і натхненням.
Що мотивує Вас розвивати школу і далі?
Здобувачі освіти – це головна мотивація. Їхні успіхи, їхнє бажання навчатися, їхні щасливі очі – ось що дає сили рухатися вперед. Ми прагнемо, щоб «Престиж» був не просто школою, а місцем сили, «геном українства», де кожен відчуває себе частиною великої родини, де його підтримують і надихають.
Чи можуть батьки брати активну участь у житті школи?
Безумовно! Ми вважаємо, що успіхи наших учнів – це спільна робота школи та родини. Ми організовуємо регулярні зустрічі, відкриті уроки, майстер-класи, спільні проєкти. Крім того, у нас є батьківський комітет, який сприяє покращенню навчального процесу та створенню комфортного простору для усіх нас.
Які нові ініціативи чи проєкти плануєте запровадити найближчим часом?
Ми активно розвиваємо STEAM-освіту, цифрові лабораторії, плануємо розширення програми міжнародних обмінів. Наша мета – дати молодшому поколінню максимально широкий спектр можливостей для самореалізації.
Як у Вашій школі забезпечується безпека та психологічний комфорт учнів?
Ми створюємо середовище, де дитина почувається захищеною. У школі діє психологічна служба, працюють куратори класів, що слідкують за емоційним станом дітей. Також ми активно навчаємо учнів навичкам ненасильницького спілкування, критичного мислення та емоційної саморегуляції.
Золотий зріз за системою профайлингу HPp*
Неймовірно креативна. Стовідсотково практик. Якщо вона потрапляє у нові обставини, то повинна (саме так!) зробити все можливе і неможливе, щоб досягти технічного, технологічного та найголовніше — відчутного прогресу, який всі без винятку учасники процесу на собі відчувають. Всі свої навички та знання здобуті з особливою наполегливістю – вона завжди націлює на практичну реалізацію, бо не вбачає результату лише в тому, щоб просто заявити про наміри.
Чоловічий склад розуму, послідовна. Вміє показати приклад. Вміє обʼєднати персонал та мотивувати його. Послідовна у реалізації. Конструктивна, високоінтелектуальна. Комфортно працює з профі. Любить свою роботу. Націлена на складні задачі. Будь-якому роботодавцю, партнеру, колезі пощастить мати з нею справу. Впевнена у собі. Чудовий перемовник.
Слабкі сторони: занадто мʼяка та людяна. Намагається опікувати й допомогти, іноді приносячи себе в жертву й наражаючи на небезпеку. Відчуває стрес, коли працює з тими, хто не знається на питаннях так, як вона сама, не хоче досягати мети й просто марнує її час.
Сильні сторони: готова боротись із складнощами будь-якого характеру, чудовий аналітик, прекрасно пише тексти та науково-дослідні роботи. Може керувати великими колективами. Має здібності у міжнародних перемовних процесах. Уважна, врівноважена, амбітна, поважає оточуючих, грамотна та всебічно оцінює поточну ситуацію. Має здібності та можливість самореалізації як авіаінженер, технолог, керівник інформаційно-аналітичного центру, СЕО цифрових застосунків, розробник комп’ютерних ігор, керівник проєкту з цифрової безпеки.
