Розвиток бізнесу з залученням профайлера

Рішення щодо розвитку та відповідні кроки у бізнесі — тема є актуальна

Аналізуючи кількість звернень на цю тему, виникло бажання написати статтю. Всі, хто працюють он-лайн (представники малого та середнього бізнесу), спілкуються, перебувають у переможних процесах з існуючими та потенційними партнерами, планують перемовини, розуміють, що розвиток — це рух, який залучає нових клієнтів та множить прибуток. Це нові звʼязки та можливості, підвищення попиту на товар, послуги та дієві аргументи для підвищення вартості товару/послуги згодом. Комунікативний процес – це перший етап «листа бажань» тих, хто запускає свої проєкти. Але…
Що профайлер бачить у ваганнях людей? З ким не варто «сідати в одні санчата» й чому?
Декілька питань до профайлера та відповіді на них;

«Я розробляю нові колекції одягу на замовлення. Як розпізнати цікаве партнерство? Мені запропонували розвиток та просування, але я не знаю що відповісти».
Головне правило надійного партнерства — взаєморозуміння у векторі мети. Якщо ви розумієте мету однаково, все вийде.
Стосовно розвитку — до нього потрібно бути готовим. Люди з не лідерською позицією не підуть на розвиток, тому що бояться нового. Вони не відчувають сил щодо просування продукції й тому в них одноманітні застої (рутина). Бізнес — це рух. Немає руху – все зупиняється. Тут доречна цитата Льюіса Керролла «Потрібно бігти з усіх ніг, щоб тільки залишатися на місці, а щоб кудись потрапити, треба бігти хоча б удвічі швидше!». Це є головний принцип розвитку. Принаймні на початку.
У партнерстві дивіться на партнера. З часом він або перетворить ваш проєкт на те, чим він є сам (крутим та багатим стане проєкт чи бідним та нікчемним), або ви будете жалітися та тягти самотужки (щось і кудись на свій розсуд). Ким є ваш партнер? Чи це впевнена й самодостатня, освічена та результативна людина? Якщо так — робіть свій спільний проєкт. Прорахуйте ризики з позиції особистості (психологічний портрет партнера) та дійте.

«Чи варто мені витрачати на піар, рекламу? Бізнес працює».
Варто. Помилкова позиція «мені потрібна реклама лише тоді, коли все погано». Помилка, коли кажуть «мені потрібна реклама тоді, коли все класно». Правильно — «бути на слуху». Якщо ви не «на слуху» — ваш продукт не цікавить, не бажаний, такий як у всіх, пересічний. А рекламувати — це тримати в фокусі, або мовою розробників реклами «тримати споживача на ціпку». Рекламуйте! Це і є рух. А от якщо немає очікуваних результатів, тоді ви обрали не той кут подачі й потрібно правильно розставити акценти та працювати з професіоналами.

«Яку послугу можна замовити з профайлингу, якщо я боюся змін у бізнесі?»
Зміни неминучі й саме профайлинг допомагає бути до них готовим та озброєним. Варто не боятися, а готуватися до них. Від якості підготовки залежить результат ваших зусиль. Щодо профайлингу — по-перше, ви отримаєте об’єктивний психологічний портрет вашої особистості з акцентом на слабкі сторони (це надасть вам розуміння — що саме потрібно пропрацювати у собі, щоб щось посилити, відновити, чого позбутися), по-друге, аналітика щодо наявних ризиків у напрямку вашого бізнесу на сьогодні та окремо шляхів подальшого шляху контрольованого вами розвитку бізнесу: з ким, умови партнерства, ризики та підстраховки у проєктах. Ця послуга усуне багато хвилювань щодо змін, яких ви боїтесь.

«Чи може для мого малого бізнесу профайлинг зробити дієвий контент для ефективних продаж?»
Ця послуга дуже актуальна. Профайлинговий продаючий контент — це визначення зрізу мислення цільової аудиторії та систем, аргументів продажу товару/послуг саме їй, щоб було побачено у цьому потребу. Це точково, ефективно та вигідно. Прописується стратегія й аналітика аудиторії та сам контент, впроваджується й дає вам відповідний результат. Можете постукати у 5 дверей. Якщо вам відкриють — не факт, що стануть клієнтами. А профайлинговий контент дає вам розуміння хто саме відкриє і що саме чекатиме від спілкування з вами, чого потребує і навіщо. Іншими словами продаючий контент — стратегія саме для ваших персональних бізнес потреб, зручна та прозора у використанні. Тож рухайтесь вперед з новими інструментами для бізнесу.

«Як реагувати на людей, коли вони замість пропозиції ділових переговорів починають тебе принижувати?»
Адекватно. Не спілкуватись з такими людьми. Листуватися виключно в протокольному діловому форматі. Тестування показує, що краще надсилати офіційно бізнес пропозицію, а не повідомлення в особисті. Хоча, за статистикою, саме особистісне звернення розкриває партнера з перших хвилин комунікації. Надіславши йому офіційну пропозицію, отримуєте або домовленість або відтермінування відповіді, або відмову, тоді як в особистісних ви бачите з ким маєте справу. Наприклад людина пише «розкажіть детальніше», коли ви пишете деталі, нажаль отримуєте «мені не цікаво». Відмова об’єктивна! Ні! Ці всі окремі відповіді — стилі поводження конкретної людини у конкретних ділових стосунках, це маркери ненадійності. Маркером ненадійності є також «дайте мені статистику ваших клієнтів», «покажіть прибуток, цифри», «розкажіть стратегію», «а які відгуки?», «дайте гарантії». Все це вказує на те, що людина взагалі не розуміється на бізнес процесах і скоріш за все фінансується якоюсь близькою людиною (фінансово залежна). Саме такі люди схильні принижувати інших. Ті хто вміє працювати — поводяться оптимально обережно бо, розуміють як це важко.
До речі, приниження – маркер низького інтелекту, так як це автоматично легко доступний інструмент для квазі впливу та маніпуляцій, як це сприймає сам принижувач. Тому мозок не запускає мислення, а використовує наявне. Радійте, що дізналися про це зараз, а не після запуску спільних справ з людиною яка не підходить.

Поділитись