Анастасія Аверіна

Монети DFNDRS – проєкт, народжений війною

Привіт, Анастасіє! В останньому інтерв’ю, яке ти нам давала у 2020 році, ми дізналися про твою PR-агенцію. Знаємо, що вона розвивається і зараз. У найскладніший рік для бізнесу ви змогли запустити бізнес-проєкт «Монети DFNDRS». Розкажіть, як зародилася така ідея?

Взагалі, ідея проєкту DFNDRS виникла вже під час повномасштабного вторгнення, а саме після подій, які сталися в Бучі. Автори задуму — це два корінні бучанці, які пережили окупацію, та побачили все, що там відбувалося. Власне, це і наштовхнуло на створення монет, які б закарбувалися в історію. А символи, зображені на реверсі монети, стали уособленням трагедії. Наприклад – покинутий велосипед, власника якого жорстоко розстріляли, церква, де знайшли масове поховання українців. І навіть у тому вирі жахливих подій є місце світлому та чистому життю і це ми зобразили за допомогою дерева, яке стало символом відбудови та відродження України. На лицьовій стороні (аверсі)  змальований герб Бучі, увінчаний короною та дубове листя, що уособлює незламність українців.
Головною ідеєю DFNDRS є закарбувати у свідомості українців та світової спільноти подвиг людей, які загинули від рук загарбників. А мета проєкту — це відбудова  нашої країни, тому частина коштів, які надходять від аукціонів та інших заходів, де представлені монети, спрямовані на благодійність.

Як, на твою думку, використання воєнно-патріотичної тематики впливає на теперішні тенденції у сфері діджиталу?

На мою думку, використання воєнної тематики стає все більш розповсюдженим явищем, адже нині багато брендів, блогерів зловживають недоречним і неетичним використанням маркетингу, реклами під час війни. Ми маємо будувати комунікацію з цільовою аудиторією не через спекуляції на тему повномасштабного вторгнення, а за допомогою класних та якісних ідей.

Також нам відомо, що монети DFNDRS вже були представлені на аукціонах: куди здебільшого спрямовуються кошти з продажу? І кому вже встигли їх вручити?

DFNDRS вже були представлені на різних подіях, наприклад, нещодавня презентація монети в ролі лота від The Big Meet в партнерстві з благодійним фондом «BUDUYA». Тоді залучені кошти були спрямовані на реконструкцію Гостомельського ліцею. 

Також пам’ятна монета була презентована на благодійній вечері в Fairmont Grand Hotel. Всі кошти були відправлені на будівництво комплексу осель для сімей, які постраждали від війни у найгарячіших точках України. Незабаром планується аукціон, який проводить наша агенція разом із DFNDRS, будемо розігрувати монети, підписані Анатолієм Федоруком, який є мером Бучі), Лаченом і Головнокомандувачем Збройних сил України Валерієм Залужним.

Сьогодні монети DFNDRS вручені українським та світовим особистостям: першій леді України Олені Зеленській, усім вже відомому Борису Джонсону, американському бізнесмену Говарду Баффету, а також іншим світовим особистостям, які підтримують Україну, з Нью-Йорку, Італії, Іспанії, Англії, Ісландії. Тобто, про проєкт DFNDRS можна вже говорити в контексті світового масштабу.

Чи плануються, можливо, якісь колекції DFNDRS в партнерстві з іншими з іншими брендами/проєктами? 

Так, вже скоро Україна побачить лімітовану колекцію монет у вигляді яйця PYSANKY.REBORN from DFNDRS.

Ці монети покликані розповідати світу про щось тепле, чисте та світле, тому наша команда зробила їх кольоровими й таким чином, закарбувала важливі символи кохання… 

Насправді ми не довго думали над дизайном, адже зараз я займаюся дослідженням виникнення розпису писанок і пишу книгу про історію проєкту PYSANKY.REBORN. Розуміючись на символах, сенсах, які можуть бути втілені на монетах, ідея дизайну дуже швидко зародилася, а команда підтримала задум.

Тираж колекції становить всього 10 одиниць. Нашою головною метою в контексті цього проєкту є збір коштів для відновлення ландшафтного парку “Добропарк”, який був зруйнований під час окупації. Також ми з командою маємо неабияке бажання відновити писанки, що постраждали в перші місяці війни. І, звісно, маємо пам’ятати про усіх митців, які долучилися до PYSANKY.REBORN (https://www.pysankyreborn.com)

Ми плавно почали розмовляти про твій проєкт PYSANKY.REBORN, розкажи, до речі, як він розвивається і які плани на майбутнє?

Окрім того, що ми створили лімітовану колекцію монет у формі писанок, плануємо виставку великих Писанок у Верховній Раді в передпасхальні свята з 10-го по 17-е квітня і в Музеї історії давнього Галича, що знаходиться в Івано-Франківській області.

Звичайно, я мрію про виставку в Америці, Азії,  роблю все необхідне, щоб реалізувати цю ідею. Також разом із командою юристів почали роботу з одним із найстаріших у світі аукціонних будинків — Sotheby’s.

Про що ти сьогодні мрієш?

Насправді мріяти під час війни вкрай необхідно. І особливо важливо навчити робити це дітей, адже саме це є підґрунтям для великих задумів та здійсненню мрій. Я мрію про перемогу, про життя після війни, про власні проекти, про нове життя, де буде безпечно, вільно, комфортно, звичайно ж про власний успіх та відбудову України… А ще мрію мати власного дракона, на якому б можна було літати та робити ще більше гарних справ…

https://www.facebook.com/averinaanastasiia

Анастасія Аверіна, фаундерка комунікаційної агенції AVERINA. 

Фото: Андрій Сліпченко

Поділитись