Перший весняний інформаційно-мотиваційний захід
На презентацію поточного випуску Cosmo Lady гості, партнери та герої зібрались в ресторані-караоке Boho. Першою мотиваційною промовою надихнула головна героїня, обличчя номеру Лілія Олійник. Другим спікером став постійний партнер журналу з 2003-го року Дмитро Омельченко, власник мережі ювелірних бутіків Principessa. Він розповів про інвестиції в дорогоцінні метали, про індекс збільшення вартості за час повномасштабного вторгнення та чому елітні перли під час ковід карантину здорожчали вдвічі.
Павло Мордік, засновник бренду Mogardi надихнув презентацією колекції та розповіддю про те, як бренд, який був заснований в 2022-му набув популярності та визнання.


Оксана Скакун показала українську вишиванку від кутюр в авторській унікальній техніці, візерунка, який створюється не голкою, а гачком (ірландське мереживо).
Венедіктова Ольга Анатоліївна, головний лікар та засновник Olive clinic beauty and eyes, кандидат медичних наук, практикуючий лікар-офтальмолог, ретинолог, лазерний хірург, лікар естетичної anti-age медицини, засновник авторської програми краси та здоров’я «Люблю себе».



Про здорове та корисне харчування була промова власниці перепелиної ферми Perepel Club Ukraine Тетяни Пантелемонової, яка користуючись нагодою привітала редактора рубрики beauty Наталію Каплун з днем Народження та подарувала пакунок смаколиків.












Зі сцени лунали вірші Юлії Сак та пісні Світлани Мирводи, Astrid та Софії Єгорової.
Всі присутні мали можливість поспілкуватися з профайлером Алісою Анісімовою та дізнатися більше про можливості профайлингу, який є дійсно унікальним інструментом для оптимізації, діагностики та прийняття правильних рішень. Гості могли зробити фото на фоні бренд-воллу та приміряти прикраси брендів YAMAGIWA та BARAKA, які були представлені на експозиції від партнера мережі бутіків Principessa. Яскраві фото для світлин робила фотограф Ilona Rukobratska.