Зима Яна. Про бізнес
Це тільки початок!
Засновник ТМ «Сон-тра» – Зима Яна про бізнес
Складно жити у період війни під час постійних бомбардувань. Та ми – українці любимо свою країну й віримо, що потрібно розвивати її навіть у такі важкі часи. Адже наш дім – це наша фортеця, тому ми маємо продовжувати розвивати економіку нашої країни.
Наш бренд доволі молодий, на ринку лише 4 роки. Наша історія почалась із власних дітей. Купуючи їм постільну білизну, я стикалась з тим, що мене не влаштовувала якість: колір тьмянів дуже швидко, незручна фурнітура, нерівні шви… На той час я була у пошуку чогось нового у житті та в якийсь момент з підтримкою чоловіка вирішила спробувати себе у швейній справі. Я чітко розуміла на що треба звернути увагу, яку використовувати тканину та як зробити товар високої якості, але по доступній ціні. Все йшло по плану, окрім назви. Більшість була зайнята, а інші були не до душі. Якось чоловік надіслав мені фото неймовірно красивої квіточки та підписав «Це тобі, з любов‘ю»-це була «Сон-трава». Мені здалось, що ця квітка має бути символом нашого виробництва. Так, скоротивши назву, народилась наша «Сон-тра», дійсно, з любов‘ю.
З початку повномасштабного вторгнення ми вирішили залишатись вдома у Харкові. Перший місяць ще були розгублені. Щодня наші покупці з регіонів країни, де було відносно спокійно, питали чи не готові ми відновити виробництво, тому наприкінці березня ми вирішили повертатись до роботи. Було важко, страшно, але щоденна робота дуже відволікає, дає сил. Наші працівники не покинули нас, а завзято прийнялися за справу. Коли ти відчуваєш, що маєш змогу підтримати країну, наших воїнів у тебе виростають крила.
Щодня перед нами постають нові складні завдання та ми робимо все для їх рішення. Наприклад під час відключення світла ми перейшли на нічні зміни. Таким чином, ми зберегли мінімальні строки виконання замовлень.
До війни ми планували розширити виробництво та додати ще й одяг для дітей. На деякий час покинули ми цю ідею, а напередодні Нового року, вирішили – коли, як не зараз. Тож сьогодні в асортименті нашого бренду є постільна білизна, ковдри, пледи та одяг для дітей. Це тільки початок! Наша ціль: показати усьому світу, що український виробник має право посісти одне з перших місць на європейському ринку.
Що дозволяє нам триматись у такі важкі часи? Лише віра: в ЗСУ, у людей та у нашу беззаперечну ПЕРЕМОГУ!
Засновник ТМ «Сон-тра» – Зима Яна Сергіївна.
+380681626090
+380501626090
instagram.com/son_tra.textile?igshid=YmMyMTA2M2Y=
https://son-tra.com.ua/?fbclid=PAAaYLZEUxSq-Spz9sR_LOx0toD1biMEZ0j4Hz-JdsPPxiE6zdWzS01i18eKo